Nyheder
DGU offentliggjorde fredag årets EM hold og Søllerød er repræsenteret godt og bredt!
Vi har på pigeholdet hele 3 piger med, så halvdelen af årets pige EM hold består af Søllerød spillere. De 3 piger der skal repræsentere Danmark i Schweiz er:
* Alma Krøl Andersen
* Liva Mari Nemmøe
* Natalie Lund Kringsholm
På damesiden er klubben repræsenteret af Liva Krøl Andersen, som har været flyvende i 2026 med flere turnerings sejre allerede i 2026. Liva rejser sammen med resten af holdet til Irland, hvor de skal spille på banen PGA National Slieve Russell.
Senere på sommeren bliver der spillet European Young Masters, som er det uofficielle u/16 EM, på El Saler i Spanien. Til dette mesterskab er klubben præsenteret af Liva Mari Nemmøe på pigesiden og Carl Villads skade på drengesiden.
Vi hepper på medaljer til Danmark, så møder i vores unge mennesker i klubben, så giv dem et held og lykke til de kommende uger.